Het kan soms voorkomen dat uw sessie blijft hangen na het doen van een printopdracht. In deze handleiding leggen we uit wat u dan moet doen. Het resultaat is dat Hosted Deskop niet meer blijft hangen en dat u succesvol een printopdracht kunt doen.
Stap 1
Ga naar het Configuratiescherm > Zorg ervoor dat Weergeven op: Grote pictogrammen of Kleine pictogrammen staat. (Niet op Categorie) Open vWorkspace Universal Printer Client (32-bits). Zet onder Performance Options het vinkje uit voor User Printer Properties Cache.
Klik op OK.
Stap 2
Staat de vWorkspace Universal Printer Client (32 bits) niet in het Configuratiescherm? Verwijder de vWorkspace plugin. Ga naar het Configuratiescherm -> Programma’s en onderdelen -> Zoek de vWorkspace Connector for Windows op in de lijst. Klik erop en daarna op Verwijderen. Download de Windows Client (vasclient32.exe) opnieuw van https://portal.startdesktop.nl/WebAccess/Downloads/IndexApps
Start vasclient32.exe en installeer de vWorkspace Connector for windows opnieuw. (Volgende > Accepteren > Volgende > Volgende > volgende)
Nu staat de vWorkspace Universal Printer Client wel in het Configuratiescherm