Hosted Desktop – Wachtwoord portal wijzigen

Om het wachtwoord van de portal te wijzigen dient de beheerder van uw organisatie een aantal stappen te doorlopen. Wanneer u niet weet wie de beheerder is van uw organisatie is kunt u contact met ons opnemen. Wij kunnen dan aan u doorgeven wie de beheerder is. Deze handleiding begeleidt de beheerder door de te nemen stappen om het wachtwoord te wijzigen. Alleen de beheerder kan het wachtwoord voor u wijzigen.

Stap 1: Log in op mijn.is.nl

Ga naar: https://mijn.is.nl/ en log in met de speciale beheerdergegevens. De inlognaam ziet eruit als “admin@uw klantnummer” en het wachtwoord heeft u per e-mail ontvangen.

Stap 2: Naar Hosted Desktop

Na het inloggen klikt u op ‘Producten > Hosted Desktop.

Stap 4 – Selecteer gebruiker

Dubbelklik op de regel waar, onder Beschrijving, het laatste gedeelte van uw gebruikersnaam staat. Klik vervolgens op Gebruikers in het menu. Zoek de gebruiker waarvan u het wachtwoord wilt wijzigen op in de lijst en klik op het Wijzigen-icoon aan het rechter uiteinde van de regel. Bij de gebruiker klikt u nogmaals op het Wijzigen-icoon, rechts naar Gebruiker gegevens.

Stap 5 – Wachtwoord wijzigen

U bent nu op de pagina om uw wachtwoord aan te passen. Onder de eerste tab Login gegevens vindt u de velden om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Vul het nieuwe wachtwoord in bij Wachtwoord en bij Herhaal Wachtwoord. Kies vervolgens op Opslaan, zodat uw nieuwe wachtwoord is opgeslagen.