Bij de velden waar u het support e-mailadres (support@ishelpdesk.nl) ziet kunt u uw eigen e-mailadres invoeren. Het wachtwoord is het wachtwoord dat u heeft ingesteld bij het aanmaken van het mailaccount. Als u het wachtwoord van uw e-mailadres niet meer heeft kunt u via Mijn.is.nl een nieuw wachtwoord instellen.
De POP3 server en poortnummers kunt u exact overnemen van de afbeeldingen. De SMTP server is de SMTP server van de aanbieder van uw telefoondienst. Als u via mijn.is.nl Authenticated SMTP heeft geactiveerd dan kunt de gegevens van mail.werkonline.nu gebruiken zoals hieronder vermeld.
Ga naar Settings -> Account -> Add account -> E-mail
Kies voor POP3 Account. Vul vervolgens e-mailadres en wachtwoord in daarna de POP3 server (mail.werkonline.nu) en geef aan dat u poort 110 gebruikt.
Vul de SMTP server in. De gegevens van uw SMTP server kunt u verkrijgen van de aanbieder van de telefoondienst. Als u Authenticated SMTP heeft geactiveerd kunt u ook mail.werkonline.nu gebruiken met “Security type” op “Geen” en poort 587, zoals in het onderstaande voorbeeld.
Stel uw synchronisatie instellingen in naar uw voorkeur.
Geef het e-mailaccount een willekeurig naam (bijvoorbeeld: uw volledige e-mailadres) en geef de weergavenaam op. Dit is de naam die naast uw e-mailadres verschijnt bij de ontvanger.
Klik tenslotte op “Done” om het aanmaken van het mailaccount te voltooien.