Ticket aanmaken via Mijn.is.nl

U kunt een ticket in een aantal stappen snel en gemakkelijk aanmaken via Mijn.is.nl.

Mocht u geen inloggegevens tot uw beschikking hebben, neemt u dan telefonisch contact met ons op via 0299-476185. Vraag naar het Sales Service Center en wij helpen u graag verder.

Handig om te weten: de gebruikersnaam is vaak opgebouwd uit admin@klantnummer. Met uw gebruikersnaam kunt u ook uw wachtwoord opvragen. Uw wachtwoord wordt dan verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Stap 1: Mijn.is.nl

Ga met uw internetbrowser naar https://mijn.is.nl

Stap 2: inloggen op Mijn.is.nl

Log in op mijn.is.nl met uw gebruikersnaam (klantnummer) en bijpassend wachtwoord.

inloggen-op-portal

Stap 3: Productoverzicht

Klik nu op “Support” (zie afbeelding hieronder).

support

Stap 4: Ticket beschrijven en aanmaken

Hier kunt u uw ticket in beschrijven zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Probeer in het ticket een zo duidelijk mogelijke beschrijving van uw vraag/incident te zetten en zoveel mogelijk relevante informatie.

support-nieuw-ticket-aanmaken

Type: Er zijn twee type meldingen: vragen en incidenten. De meeste vragen die wij ontvangen zijn verzoeken om informatie. Veel van deze informatie kunt terugvinden op onze FAQ pagina. Een incident is een verstoring van een geleverde dienst. Als de dienst niet meer werkt wordt de melding als een incident geclassificeerd. Selecteer hier het type dat van toepassing is op uw melding.

Prioriteit: De prioriteit van een melding bepaalt de behandeltijd van een melding. Er zijn drie verschillende prioriteiten: Hoog, Medium en Laag.

  • Hoog: Uitval / Verstoring van de dienstverlening (dit is altijd een incident).
  • Medium : Gedeeltelijk onderbroken / Verminderde prestaties (denk hierbij aan traag laden of e-mails wel kunnen verzenden maar niet ontvangen).
  • Laag: Geen gevolgen voor de klant (dit zijn meestal gebruikersvragen of informatievoorzieningen).

Selecteer hier de prioriteit die van toepassing is op uw melding (het supportteam kan de prioriteit altijd wijzigen indien deze niet goed wordt ingevuld).

Onderwerp: Een korte titel van uw ticket (bijvoorbeeld: mail komt niet aan / FTP server is traag etc).

Omschrijving: Geef hier een omschrijving van uw vraag / incident. Als bijvoorbeeld uw mail het niet doet willen wij graag meer weten daarover om sneller een oplossing te kunnen leveren. Denk aan informatie als: welk mailadres, sinds wanneer doet de dienst het niet, welk mailprogramma, welk gegevens heeft u ingesteld bij de instelling van uw mailaccount. Hoe meer informatie wij hebben hoe sneller wij met een reactie kunnen komen.

Zodra u alles heeft ingevuld, klikt u op aanmaken. U kunt in mijn.is.nl het ticket dat u net heeft ingeschoten bijhouden.

Stap 5: Uw overzicht van openstaande tickets

Hier kunt u alle tickets die u heeft aangemaakt terugvinden.