KPN Internedservices wil haar klanten altijd de beste dienstverlening kunnen geven. Om u in de toekomst beter en sneller van dienst te zijn neemt Argeweb het beheer en de overeenkomst van deze domeinna(a)m(en) over. Argeweb is, net als KPN Internedservices, een dochteronderneming van KPN en is gespecialiseerd in domeinnamen, webhosting en websites. Dit bedrijf levert uitstekende ondersteuning en wordt door klanten gewaardeerd met maar liefst een 9,2. We zijn er dan ook van overtuigd dat zij u voortaan optimaal van dienst zijn.
Op deze pagina vindt u een overzicht van de meestvoorkomende vragen. Mocht u een vraag hebben die hier niet tussenstaat, neemt u dan gerust contact met ons op.
Over Argeweb
U kunt Argeweb bereiken door te bellen naar 0800 932 46 78 (gratis) of +31 (0)10 5904015 (internationaal). Uiteraard kunt u Argeweb ook via mail bereiken. U kunt dan mailen naar support@argeweb.nl
Maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.30 uur, maar schrik niet als zij via social media buiten kantoortijd ook op jouw vragen reageren. Buiten kantoortijden is Argeweb alleen telefonisch bereikbaar voor netwerkstoring meldingen.
Bekijk dan de netwerkstatuspagina, via https://argeweb.netwerkstatus.nl/
Jazeker! Argeweb is te vinden via onderstaande socialmediakanalen.
Over de migratie van KPN Internedservices naar Argeweb
Argeweb is, net als KPN Internedservices, een dochteronderneming van KPN en is gespecialiseerd in domeinnamen, webhosting en websites. Dit bedrijf levert uitstekende ondersteuning en wordt door klanten gewaardeerd met maar liefst een 9,2. We zijn er dan ook van overtuigd dat zij u voortaan optimaal van dienst zijn.
Uw eerste e-mail ontvangt u ruim een maand voor de overname van uw diensten. Een week voordat uw diensten echt worden overgenomen ontvangt u nogmaals een e-mail en als de overname is afgerond ontvangt u een derde e-mail: een welkomstmail van Argeweb met daarin ook de inloggegevens van uw nieuwe beheeromgeving.
Vanaf het moment dat Argeweb de dienst heeft verhuisd gelden de algemene voorwaarden van Argeweb. Deze voorwaarden van Argeweb zijn te bekijken in PDF formaat via https://www.argeweb.nl/over-argeweb/algemene-voorwaarden
Door de wijziging van de algemene voorwaarden heeft u het recht om de dienst(en) binnen 30 dagen na ontvangst van de aankondiging de dienst kosteloos op te zeggen. Nadat de verhuizing naar Argeweb is afgerond, gelden de algemene voorwaarden van Argeweb.
De dienst kunt u opzeggen door in te loggen op www.mijnargeweb.nl of door dit formulier ondertekend aan ons te versturen.
Ja. U kunt u domeinnaam verhuizen naar een andere provider. Dit kunt u met uw nieuwe provider in gang zetten. Mocht u een verhuiscode nodig hebben, dan kunt u deze bij ons opvragen.
U kunt de diens(ten) beheren via www.mijnargeweb.nl.
Alle dienst(en) worden automatisch gemigreerd en hiervan ontvangt u tijdig een mailing. Wanneer u dit niet wilt, dan bent u vrij om de dienst(en) te verhuizen naar een andere provider of de dienst op te zeggen.
Argeweb en Internedservices zullen ervoor zorgen dat u niets zult merken van de verhuizing naar Argeweb. Uw dienst(en) zullen hetzelfde blijven werken. Wel wijzigt de beheerportal naar die van Argeweb (www.mijnargeweb.nl). Hiervoor ontvangt u uiteraard, per e-mail, de login-gegevens.
Uw klantgegevens kunt u aanpassen via www.mijnargeweb.nl. Eenmaal ingelogd gaat u naar het kopje “Administratief” -> “klantgegevens”. Hier kunt u uw gegevens beheren en aanpassen.
De dienst blijft na de verhuizing ongewijzigd. U kunt de dienst beheren via uw Mijn Argeweb (www.mijnargeweb.nl) omgeving.
Vragen over facturatie
De factuur dient u binnen 14 dagen te betalen. Wanneer u via automatisch incasso betaalt, dan wordt het bedrag binnen 7 dagen van uw bankrekening afgeschreven.
IBAN
NL12 INGB 0681 0685 23
BIC
INGBNL2A
Hiervoor dient u in te loggen op uw Mijn Argeweb (www.mijnargeweb.nl) omgeving met uw klantnummer en wachtwoord. Eenmaal ingelogd gaat u naar het kopje “Administratief” -> “klantgegevens”. Bij de snelkeuze kiest u vervolgens voor “Machtiging”.
De factuur ontvangt u per e-mail en de betaaltermijn is 14 dagen bij betaling per factuur en 7 dagen bij automatische incasso. De omschrijving van de dienst met de termijn kunt u uiteraard terugvinden op de factuur.
De factuur- en contractperiode blijven na de verhuizing dezelfde.
De nieuwe prijzen worden per eerstvolgende verlengtermijn aangerekend op de factuur.
De nieuwe factuur vanuit Argeweb onvangt u wanneer de eerst volgende termijn komt van de dienst(en) die u afneemt. Argeweb factureert de dienst ook vooruit. Wilt u opzeggen dan dient u dit een maand voor de vervaldatum te doen.
Vragen over de beheeromgeving Mijn Argeweb
Ga naar www.mijnargeweb.nl en log in met uw klantnummer en wachtwoord. De inlog-gegevens ontvangt u per e-mail nadat de dienst bij Argeweb is ondergebracht.
Wanneer u de gegevens niet meer hebt, dan kunt u via www.mijnargeweb.nl op “wachtwoord vergeten?” klikken. Het wachtwoord wordt dan per e-mail aan u verstuurd.