Verhuizing domeinnamen naar Argeweb

KPN Internedservices wil haar klanten altijd de beste dienstverlening kunnen geven. Om u in de toekomst beter en sneller van dienst te zijn neemt Argeweb het beheer en de overeenkomst van deze domeinna(a)m(en) over. Argeweb is, net als KPN Internedservices, een dochteronderneming van KPN en is gespecialiseerd in domeinnamen, webhosting en websites. Dit bedrijf levert uitstekende ondersteuning en wordt door klanten gewaardeerd met maar liefst een 9,2. We zijn er dan ook van overtuigd dat zij u voortaan optimaal van dienst zijn.

Op deze pagina vindt u een overzicht van de meestvoorkomende vragen. Mocht u een vraag hebben die hier niet tussenstaat, neemt u dan gerust contact met ons op.

Over Argeweb

Is Argeweb een merk van KPN?

Ja, zowel KPN Internedservices als Argeweb zijn merken van KPN. Klik hier voor een volledige lijst.

Hoe kan ik Argeweb bereiken?

U kunt Argeweb bereiken door te bellen naar 0800 932 46 78 (gratis) of +31 (0)10 5904015 (internationaal). Uiteraard kunt u Argeweb ook via mail bereiken. U kunt dan mailen naar support@argeweb.nl

Wat zijn de openingstijden van Argeweb?

Maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.30 uur, maar schrik niet als zij via social media buiten kantoortijd ook op jouw vragen reageren. Buiten kantoortijden is Argeweb alleen telefonisch bereikbaar voor netwerkstoring meldingen.

Wilt u op de hoogte blijven van onderhoud en storingen?

Bekijk dan de netwerkstatuspagina, via https://argeweb.netwerkstatus.nl/

Is Argeweb ook actief op Social Media?

Jazeker! Argeweb is te vinden via onderstaande socialmediakanalen.

Over de migratie van KPN Internedservices naar Argeweb

Waarom is mijn dienst overgedragen naar Argeweb?

Argeweb is, net als KPN Internedservices, een dochteronderneming van KPN en is gespecialiseerd in domeinnamen, webhosting en websites. Dit bedrijf levert uitstekende ondersteuning en wordt door klanten gewaardeerd met maar liefst een 9,2. We zijn er dan ook van overtuigd dat zij u voortaan optimaal van dienst zijn.

Hoe word ik geïnformeerd?

Uw eerste e-mail ontvangt u ruim een maand voor de overname van uw diensten. Een week voordat uw diensten echt worden overgenomen ontvangt u nogmaals een e-mail en als de overname is afgerond ontvangt u een derde e-mail: een welkomstmail van Argeweb met daarin ook de inloggegevens van uw nieuwe beheeromgeving.

Wijziging van uw voorwaarden

Vanaf het moment dat Argeweb de dienst heeft verhuisd gelden de algemene voorwaarden van Argeweb. Deze voorwaarden van Argeweb zijn te bekijken in PDF formaat via https://www.argeweb.nl/over-argeweb/algemene-voorwaarden

Wat ga ik nu voor mijn dienst(en) betalen?

De nieuwe prijs is afhankelijk van het soort dienst dat u afneemt. Voor domeinregistraties vindt u hier een overzicht van de prijzen. Voor Webhosting vindt u hier een overzicht van de prijzen.

Kan ik mijn contract opzeggen?

Door de wijziging van de algemene voorwaarden heeft u het recht om de dienst(en) binnen 30 dagen na ontvangst van de aankondiging de dienst kosteloos op te zeggen. Nadat de verhuizing naar Argeweb is afgerond, gelden de algemene voorwaarden van Argeweb.

Hoe kan ik mijn dienst(en) opzeggen?

De dienst kunt u opzeggen door in te loggen op www.mijnargeweb.nl of door dit formulier ondertekend aan ons te versturen.

Mag ik mijn domeinnaam verhuizen naar een andere provider?

Ja. U kunt u domeinnaam verhuizen naar een andere provider. Dit kunt u met uw nieuwe provider in gang zetten. Mocht u een verhuiscode nodig hebben, dan kunt u deze bij ons opvragen.

Waar kan ik mijn diensten beheren?

U kunt de diens(ten) beheren via www.mijnargeweb.nl.

Ik wil niet gemigreerd worden. Wat nu?

Alle dienst(en) worden automatisch gemigreerd en hiervan ontvangt u tijdig een mailing. Wanneer u dit niet wilt, dan bent u vrij om de dienst(en) te verhuizen naar een andere provider of de dienst op te zeggen.

Wat merk ik van de verhuizing? Blijft mijn domein werken/bereikbaar?

Argeweb en Internedservices zullen ervoor zorgen dat u niets zult merken van de verhuizing naar Argeweb. Uw dienst(en) zullen hetzelfde blijven werken. Wel wijzigt de beheerportal naar die van Argeweb (www.mijnargeweb.nl). Hiervoor ontvangt u uiteraard, per e-mail, de login-gegevens.

Mijn gegevens kloppen niet meer, hoe kan ik deze aanpassen?

Uw klantgegevens kunt u aanpassen via www.mijnargeweb.nl. Eenmaal ingelogd gaat u naar het kopje “Administratief” -> “klantgegevens”. Hier kunt u uw gegevens beheren en aanpassen.

Is mijn dienst ongewijzigd na de verhuizing?

De dienst blijft na de verhuizing ongewijzigd. U kunt de dienst beheren via uw Mijn Argeweb (www.mijnargeweb.nl) omgeving.

Vragen over facturatie

Binnen hoeveel dagen moet ik mijn factuur betalen?

De factuur dient u binnen 14 dagen te betalen. Wanneer u via automatisch incasso betaalt, dan wordt het bedrag binnen 7 dagen van uw bankrekening afgeschreven.

Wat zijn de betaalgegevens van Argeweb?

IBAN
NL12 INGB 0681 0685 23

BIC
INGBNL2A

Hoe kan ik automatische incasso instellen?

Hiervoor dient u in te loggen op uw Mijn Argeweb (www.mijnargeweb.nl) omgeving met uw klantnummer en wachtwoord. Eenmaal ingelogd gaat u naar het kopje “Administratief” -> “klantgegevens”. Bij de snelkeuze kiest u vervolgens voor “Machtiging”.

Wat verandert er aan mijn factuur?

De factuur ontvangt u per e-mail en de betaaltermijn is 14 dagen bij betaling per factuur en 7 dagen bij automatische incasso. De omschrijving van de dienst met de termijn kunt u uiteraard terugvinden op de factuur.

Is de factuurperiode nog hetzelfde na de verhuizing?

De factuur- en contractperiode blijven na de verhuizing dezelfde.

Wanneer krijg ik de nieuwe Argeweb-prijzen aangerekend op de factuur?

De nieuwe prijzen worden per eerstvolgende verlengtermijn aangerekend op de factuur.

Wanneer krijg ik mijn eerste nieuwe factuur van Argeweb?

De nieuwe factuur vanuit Argeweb onvangt u wanneer de eerst volgende termijn komt van de dienst(en) die u afneemt. Argeweb factureert de dienst ook vooruit. Wilt u opzeggen dan dient u dit een maand voor de vervaldatum te doen.

Vragen over de beheeromgeving Mijn Argeweb

Hoe kan ik inloggen in Mijn Argeweb?

Ga naar www.mijnargeweb.nl en log in met uw klantnummer en wachtwoord. De inlog-gegevens ontvangt u per e-mail nadat de dienst bij Argeweb is ondergebracht.

Ik ben mijn login-gegevens kwijt.

Wanneer u de gegevens niet meer hebt, dan kunt u via www.mijnargeweb.nl op “wachtwoord vergeten?” klikken. Het wachtwoord wordt dan per e-mail aan u verstuurd.